Strömbäck

Maken skulle ha styrelsemöte med jaktklubben här hemma, jag kände att det var ett perfekt tillfälle för mig att åka på utflykt. Ringde väninnan, tog med mig Kira och så åkte vi iväg. Siktade in oss på lite geocachande.
Började i utkanten av stan, hamnade långt ute i en skog, fast vi tyckte att vi bara var vid ett villaområde?
Hittade konstiga geocacher, hittade hjortron och blev ordentligt myggbitna!
Vi fick även se ett rådjur! Mycket märkligt när vi egentligen var "inne" i tätbebyggt område...?
Hade glömt att ladda telefonen och min telefon har så otroligt dåligt batteri, så jag vågade inte fota så mycket.
Jag ville ju att batteriet skulle räcka till geocachandet också.

Vi åkte vidare till Strömbäck, där det finns en folkhögskola i en väldigt vacker miljö. Efter några cacher, så fick jag till slut ta min 500:ade cache! Jättekul!

Så tråkigt att min telefon håller batteriet så dåligt, det var verkligen så mycket vackert vi såg den här kvällen. Men kanske åker vi dit igen?
(fotat 3 augusti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0