Målarbok för vuxna

Visst har ni sett dem? De vackra målarböckerna som kallas målarböcker för vuxna. Det finns en mängd olika och är just nu väldigt populärt. Även jag gillar dem!
Dottern fick en i julklapp och nu letar vi efter lite bättre pennor än de vi har hemma. Det finns en djungel av pennor har vi upptäckt.
Jag har ingen egen målarbok ännu, men planerar att köpa en inom kort.
Fram till dess har jag sett att man kan skriva ut bilder från nätet, kanske inte riktigt lika fina, men i alla fall.
Här är det jag pysslat med hemma.
 

Här är exempel på böcker jag tänkt köpa



 
 
 


De här pennorna ser bra ut och har fått bra recensioner, lite dyra, men jag ska nog titta närmare på dem i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag köpte målarboken Dagdrömmar och vykortsboken Vinterdrömmar till extra pris på Bokus...

Svar: Ja, nu har jag nyss lagt in en beställning på adlibris där jag har studentrabatt! Gäller att utnyttja mina studentförmåner nu. :-)
Agneta Ärlestig

2016-01-20 @ 22:11:16
Postat av: mammakero

Köp de dyra pennorna! Målar man ofta och mycket är det ett måste med kvalitet! Det blir så frustrerande då det inte blir snyggt, som de billiga och utan kvalité faktiskt gör.

Svar: Jag tror att du har helt rätt, man får vad man betalar för. Ska kolla upp lite runt rabatterbjudanden som jag har nu när jag är student, böcker är redan inköpta nu. :-)
Agneta Ärlestig

2016-01-23 @ 12:48:39
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0