Min födelsedag!

Min födelsedag blev helt perfekt! Jag är inte så förtjust i stora firanden för tillfälligt, tycker att den där känslan svänger lite hit och dit under livet faktiskt.
På eftermiddagen blev det trevligt fika, maken hade gjort tårta och jag fick fina presenter. (Bl.a. en julklapp som hade glömts bort på julafton)
Senare på kvällen hade vi bokat bord på Tapas, en av mina favoritrestauranger. Jag hade inte varit där sedan de gjort om konceptet lite.
Tapas är spännande, alltid smaker och maträtter man inte provat förut. 
Den här kvällen togs min ostron-oskuld, har aldrig provat ostron tidigare! Jag gillade det, verkligen! 
Vi provade också en "Beershake"! Klicka på länken så får ni se vad det är, ingredienserna är öl, glass och choklad :-)
Till efterrätt blev det glass med olivolja och flingsalt, låter helmyso - men vilken smaksensation!! 

Jag är mer än nöjd med min födelsedag!
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Grattis i efterskott!! Ser ut att ha varit en fantastisk födelsedag!!

Svar: Tack mammakero!! :-)
Agneta Ärlestig

2016-01-31 @ 21:23:18
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0