Min julafton

Julaftonen firade jag på jobbet, det är en bra lösning för mig som har lite jobbigt med julen. Det har blivit värre för varje år och nu när båda mina föräldrar gått bort, har det verkligen blivit en ångestfylld dag.
På jobbet är det mysigt, god mat och riktigt trevlig julstämning! Jag ängnar mig till 100 % till att göra julen så fin som möjligt för de som bor hos oss. I år hade jag dessutom så tur att dottern och jag jobbade tillsammans några timmar.
Musse roade sig med att gömma sig i garderober varvar med kvalitetsmys hos de gamla.
På rasten tog jag en promenad till kyrkogården och tände ljus på pappas och Sandras grav. Jag tände ett ljus i minneslunden för min mamma, fast hon egentligen ligger i en minneslund på en annan kyrkogård. tände också ljus på min väninnas föräldrars grav och skickade henne en bild och hon blev så glad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0