Dvärgsyren och fikonträd

Här är bilder på den söta dvärgsyrenen jag fick av mina syskon! (Jag ska plantera ut den i höst, men under sommaren får den stå i kruka)
Den nakna kvisten är ett annat projekt som jag kanske kan visa er mer av senare i sommar.
Och jag har äntligen hittat mitt fikonträd! Hoppas verkligen att det ska överleva vintern också.

Jag har också tagit fram min gamla bruna elefant, måste vara från 90-talet inköpt av någon som varit i Thailand och gett det i present till mig. Den ska bli vit, med blå dekorationer.
 
Min ros och en tomatplanta har fortfarande ohyra och får stå utomhus.
Mitt senaste alster i målarboken får också vara med på bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0