Pinchos

Umeå har förärats med en Pinchos-restaurang! En restaurang där man beställer bord, beställer maten och betalar via en app.
Jag bokade bord och vi träffades där på restaurangens uteservering. All mat är i tapasformat, alltså små söta rätter. Man behöver minst 3-5 st för att bli mätt.
Vi beställde in en mängd vackra drinkar innan vi började med maten. Alla skulle köra bil senare eller vidare till träning, så vi höll oss till alkoholfritt. Men jag gillar när restauranger har exakt samma utbud både med och utan alkohol.
Vi beställde in i omgångar och smakade av varandra.
Jag gillade restaurangen och kommer definitivt att besöka den igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

Alltid trevligt när det händer något nytt och trevligt i "hemstaden".
Julikramar från södern

2016-07-05 @ 11:21:33
URL: http://bosseliden.wordpress.com
Postat av: mammakero

Små tapas rätter är jättebra, så kan man smaka på fler rätter! Älskar tapas! Härlig färg på drinken - turkos!

Svar: Haha! Ja, de flesta av deras drinkar var något godis i. Den här blå kändes självlysande! Men jag håller med, smårätter är perfekt, det finns ju så mycket gott.
Agneta Ärlestig

2016-07-06 @ 18:22:27
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0