Surströmming och annan lyx

Man behöver inte åka långt för att hitta den rätta semesterkänslan. Hyrde en stuga någon timme bort från Umeå och planerade lite småsaker vi ville pyssla med runt om. 
Första kvällen firade vi i den varma kvällssolen med Gin o tonic på burk! Hur smart var inte den idén av de som kom på det? Jag älskar gin o tonic, men är för lat att köpa hem och blanda.
Middagen hade vi bestämt sedan tidigare, surströmming!
Mums vad gott det var!
Innan efterrätten tog vi en promenad runt campingen och till ett hembygsdområde för lite geocaching. Vi hade funderat på minigolf också, men banorna lutade uppför, var enda en!
Kladdkaka till efterrätt och en underbar solnedgång!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

Vad många fina bilder du bjuder oss bloggbesökare på. Fast jag är glad över en sak. Att utvecklingen inte har gått så långt att jag känner doften från det som finns i burken. :) Minigolfbackarna hade jag inte kunnat låta bli att pröva. Hur smakar gin och tonic på burk tro. Jag väljer hellre kladdkaka.
Kram Bosse Retsticka

Svar: Jasså, du gillar inte lukten av surströmming? :-) Då gissar jag att du inte äter den heller, men då missar du något.
Agneta Ärlestig

2016-07-25 @ 14:55:48
URL: http://bosseliden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0