Kittelfjäll igen del 3

Den här morgonen vaknade vi till en lite vitare värld. Det hade kommit någon mm snö under natten, men det blev snabbt plusgrader, så det tinade bort. Här är ett av mina målar-alster under veckan också.
Vi åt en lång frukost, sedan packade vi för att äta lunch ute. Vi har köpt ett mackjärn, så att man kan göra toast över elden, det var en höjdare! Jag hade också gjort vintoddy i en termos, en ny upplevelse! Smakade lite som Gluewein som vi drack i Berlin.
När solen var framme, blev det så varmt att man kunde klä av sig. Det är nåt speciellt med att sitta i en snödriva och sola i fjällen!
På kvällen kom det flera familjemedlemmar till stugan och jag fick sällskap av Ally, vid mina målarböcker! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0