Överraskande mycket uppvaktning!

Jag hade sagt till alla att jag inte ville ha någon uppvaktning för min examen. Dels hade vi ju en student att fokusera på i familjen, dels var jag helt slutkörd och dessutom var ungdomarna upptagna på Umeås brännbollsyra hela helgen.
Men maken kom hem med blombuketter och en ros på stam, både från honom och barnen, och svärmor hade skickat en tomatplanta.
Maken ordnade en sån underbar plockmiddag och öppnade en flaska prosecco på kvällen.
På söndagen var det sedan morsdag och jag överraskades med underbara blommor till uterummet av mina svägerskor. Döttrarna kom med en bukett rosor och ett kort som lovade hotellfrukost ensam med dem. Jag blev så rörd, så fint av alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0