Piteå

Vi vaknade upp i Piteå, morgnarna där är så mysiga! 
Alla vaknar i omgångar, tassar omkring och myser, sitter runt köksbordet med kaffe, lyssnar på radio eller surfar lite på telefonerna samtidigt som vi pratar.
Jag tar alltid en morgonpromenad eftersom jag alltid haft minst en hund med mig dit upp. Älskar den tysta morgonen när man ser ut över vattnet!

Efter frukosten gick vi ut i skogen för att leta svamp. Hittade några gula kantareller och lite blåbär. Det blev så bra väder, riktigt skönt att gå i skogen!
 
Lagom till lunch var vi tillbaka från skogen och vi åt stekt palt utomhus! Så gott! Men kaffet tog vi inomhus, då solen försvunnit från tomten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ramlade in här från Mammakero. Bilderna värmer en dag som den här. Ute är det bara några få grader och det är isande regn som liksom går genom allt, här idag. Hua!
/P

Svar: Tack för att du tittade in hos mig! Välkommen tillbaka!
Agneta Ärlestig

2016-10-21 @ 13:24:12
URL: http://dogladyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0