21 år!

Dottern fyllde 21 år! Helt obegripligt vad tiden går fort!
Familjekalas i hennes lägenhet, trångt och mysigt!
Jag hade med mig ett par blommor till katterna, dom gillar inte kattgräs, men behöver ju något att tugga på. Nu hade jag läst på ordentligt och ampellilja ska inte vara farligt för katter. 
Keso och Kiwi älskade blommorna, så det blir nog bra!
jag hade också med mig vår picknick-korg och katterna ska alltid undersöka allt som kommer in i lägenheten. :D

 
Flickorna hade inte hunnit äta middag, så vi köpte sushi och tog med oss. Älskar sushi och vi har hittat ett ställe här i stan som har mycket vegetarisk sushi, då kan man blanda och välja själva.
Naturligtvis måste man ha ljus på tårtan, få en födelsedagssång, blåsa ut ljusen och önska sig något!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0