en eftermiddag på stan

Jag hade lite ärenden att göra i stan och hade så tur att båda flickorna kunde möta upp och hålla mig sällskap.
Jag köpte bland anat en print på Claes Olsson, det ska framöver bli en tavelvägg i vardagsrummet. Har redan tittat ut lite fler printar som jag ska beställa hem.
På Ikea köpte jag blommor och de här "pinnarna", det är någon sorts dracena och jag tyckte de var fina. 
Jag bjöd sedan flickorna på middag i deras lägenhet, det blev plocksallad från ica enligt deras önskemål.
Nu håller jag på att odla skott av ampellilja till katterna. De blommor som jag tog dit har redan ätits upp. :-)
På sista bilden ser ni min kaffemugg som jag har på jobbet! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0