Ny kaffemugg på jobbet

Kaffemuggen är jätteviktig på jobbet! Den ska vara god att dricka ut, personlig, lätt att känna igen och andra ska helst förstå att det är min. 
Jag köpte mig en mugg som jag var nöjd med för några månader sedan, men det hände en olycka och den gick i bitar.
Länge tänkte jag att en kaffemugg kunde väl inte vara så viktig, försökte använda de som fanns på jobbet och inte har någon ägare - men det blev aldrig bra.
Nu har jag köpt en ny, exakt likadan! :D
Helt plötsligt är kaffestunderna kompletta igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Snygg mugg!

Svar: Ja, jag önskar att alla trivdes så bra med sitt arbete och yrkesval som jag gör!!
Agneta Ärlestig

2017-04-09 @ 18:37:00
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0