Trädgårdsmässa

Det var trädgårdsmässa i stan! Jag åkte dit och kikade. Det var otroligt mycket folk, så det blev trångt och svettigt och superlånga köer. Därför blev det bara ett inköp för mig, en kryddväxt.
Men det var mycket att se och inspireras av! Fina montrar med både växter och dekorationer. De hade även utställningsbalkonger, som man fick rösta på. 
Jag gick ett par varv och skulle absolut kunnat handla om det inte var för dessa köer.
Rätt vad det var, så fick jag ögonen på den där speciella Monstera-sorten jag vill ha!! Men det var dessvärre en monterinredning där det såldes krukor, så blomman var inte till salu.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Älskar att bli inspirerad av växter kopplat med inredning! Älskar den lilla draken!

Svar: Ja, draken fanns att köpa hos vårt lokala "Blå Eld" som hade både utställningsmonter och försäljningsmonter på mässan.
Agneta Ärlestig

2017-05-01 @ 18:45:58
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0