Ny telefon och mera regn

Min telefon har bråkat med mig länge. Först var det att den laddade ur så snabbt, jag fick ladda hela tiden! Sedan började kamerafunktionen krångla. När jag öppnade kameran, (eller appar där jag ville fota som snapchat och instagram) så darrade och sprakade bilden ett bra tag innan jag kunde fota. Det var som att den blev elektrisk och det fräste om den...
Köpte mig alltså en ny telefon och är trogen samsung sedan många år. En Samsung galaxy S8 blev det naturligtvis.
Testade att fota under tiden det kom en hagelskur, men jag blir lite osäker på vilken storlek och form jag vill ha på bilderna....? Har ju tidigare haft väldigt avlånga bilder, men kanske man ska prova med lite mer åt det kvadratiska hållet?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BosseLidèn

Haglet kom ju med tydligt. Härlig omväxling mot allt regn.
Trist när mobilen krånglar. Sådär har min frus samsung uppfört sig med jämna mellanrum. Min har skött sig utmärkt. Vi köpte dem samma dag.

Svar: Har googlat mig fram till att det tydligen är ett bekymmer som drabbar samsung ibland. Går att laga, men jag köpte visst nytt i stället. :D
Agneta Ärlestig

2017-08-14 @ 11:01:42
Postat av: mammakero

Det är så frustrerande när telefonen krånglar, eftersom hela livet finns där! Hoppas att denna är bättre!

Svar: Ja, än så länge trivs jag bra med den! :D
Agneta Ärlestig

2017-08-14 @ 16:27:43
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0