Ny tv!

Vi har äntligen skaffat en ny tv! Vi har pratat om det sedan vi tapetserade i vardagsrummet, men det har inte blivit av förrän nu.
Det känns lyxigt med en stor tv, helt plötsligt undrar jag hur vi egentligen kunde se nåt på den lilla?
Det bästa med den här tv'n är att jag kan starta den själv! :O Den förra tv'n hade två dosor och jag lärde mig aldrig vilken ordning saker skulle göras.
Nu har vi bara en dosa och kan använda den som muspekare om vi vill surfa på tv'n, helt perfekt för mig som mest ser på play-kanaler. Man kan även koppla telefonen och visa t.ex sina instagrambilder på tv-skärmen.

Vi bestämde också att vi skulle möblera om, så att det skulle bli mysigare för oss, nu när vi bara är två hemma. Det är fåtöljerna vi använder mest, soffan används bara när vi får besök. Nu känns vardagsrummet trivsamt och användarvänligt för oss båda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0