Familjemiddag

På min sida av familjen är vi nu 16-17 personer. Vi lyckades ordna så att alla kunde komma till oss och äta innan jul. Vi hade lite knytkalas, så jag behövde inte stå för all mat. Vi dukade långbord och det var inga problem att rymmas 16 personer i vardagsrummet!
Och fler kommer vi ju att bli, alla våra ungdomar har inte fast sällskap än och längre fram får man väl vänta barnbarn till mig eller någon av mina bröder..:O
men först och främst kommer det en liten bebis i april, det är min bror som ska bli pappa för 5:e gången! Ska blir så mysigt med bebislukt igen! <3 
Vi spelade julklappspelet, en snäll variant som passade även de små barnen. En väldigt trevlig kväll, jag är så tacksam över dessa människor i mitt liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0