Ryggskott

Hm...det onda i ryggen visade sig vara ett riktigt ryggskott. När jag vaknade dagen efter, kunde jag inte gå eller klä på mig, så fruktansvärt ont!! Har aldrig haft ryggskott tidigare. Det kändes som att alla muskler i ryggen hade ständig kramp och i mitten satt det en kniv rakt in! 
Usch så hemskt!
Hela helgen var hemsk, försökte ligga på värmedyna och gå lite försiktigt. Till slut googlade jag och hittade några rörelseövningar jag kunde göra lite halvdant på yogamattan.
Men det blev att åka till en naprapat som fick fixa till mig. Jag var helt sned i bäckenet och han gick igenom hela kroppen. 
Blev genast bättre, men var till honom två gånger. 
Han ordinerade långa promenader och jag känner ju hur bra det är för ryggen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Har haft ryggskott i svanken två gånger. Det är verkligen vidrigt vad ont det gör... Jag gick till en kiropraktor tre gånger innan han fått upp muskelknuten. För mej hjälpte även värme i ryggen.

Svar: Hoppas du slipper fler ryggskott! Jag sa till min naprapat att jag aldrig mer ville se honom! :D Inte i det ärendet i alla fall.
Agneta Ärlestig

2017-01-24 @ 17:37:38
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0