Iskall Rosé

Efter en lång arbetsvecka, är en ledig helg alltid välkommen. Vi har mycket på jobbet nu, inskolningar av vikarier, feriearbetare som ska ha handledning och nya vikarier som inte hunnit bli riktigt varma i kläderna ännu. Dessutom bestämde sig kommunen för att byta löne/schema/personalsystem, så här just innan semestern. Och naturligtvis ska det strula i början, det hade ju vem som helst kunnat räkna ut.
Det är så mycket jag vill hinna göra på jobbet innan jag går på semester. 

Jag är en av de få som inte förstått tjusningen med Rosévin, har aldrig hittat något som är gott nog. Men nu köpte jag ett rosévin som var riktigt sött och det var minsann jättegott! Det kommer jag att köpa fler gånger!
Efter jobbet satt jag flera timmar och njöt i solen. Fick låna dotterns spotifyinloggning, så att jag kunde lyssna på musik också. Keso höll mig sällskap, jag tror att han gillar sommar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma bläckfisk

Vilken härlig dag! Jag gillar Rosévin, men det var flera år sen jag drack det. Det blir inte många tillfällen för vin i mitt liv just nu.

Svar: Förstår det, men desto godare när du väl får chansen. :D
Agneta Ärlestig

2017-07-08 @ 17:19:39
URL: http://mammablackfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0