Midsommarafton

Midsommarhelgen var arbetshelg för mig, likaså för mina båda döttrart.
(Maken åkte upp till Piteå och firade med sin familj, så jag var ensam hemma.)
Jag började dagen med att fira Keso som fyllde fyra år! Han fick tonfisk till frukost innan han gick ut igen.

Vi hade tur och jobbade kvällspass alla tre, så jag bjöd dem på Frunch-picknick!
Vädret var med oss, så vi kunde sitta ute, även om det var lite kallt.
Yngsta dotterns lägenhet ligger nära älven, så vi gick ner dit och käkade pastasallad, jordgubbar, choklad och alkoholfritt bubbel.
Så mysigt och värdefullt för mig, att få fira midsommar med dem en liten stund.

Försökte att ta en selfie på oss, men det gick inte så bra. Om tre personer ska vara på samma bild, så är det alltid någon som inte är riktigt nöjd..
Senare på kvällen (natten) fick jag en fin bild på dotterns krans
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Förstår glädjen att få fira med dina vackra döttrar! Jag tyckte selfiesen blev bra, ni är så fina alla tre!

Svar: Tack mammakero! :-)
Agneta Ärlestig

2017-07-04 @ 20:18:32
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0