blommor och gräsklippning

En av de här fina sommardagarna som har varit nu sista veckan, så arbetade jag en extra lång dag eftersom vi hade sommarfest med närstående på jobbet.
Äldsta dottern var då hemma hos oss tillsammans med en kompis, för att sola och slappa på vår altan.
Jag hann aldrig träffa dem, men när jag kom hem så var hela gräsmattan klippt och det stod färska blommor på köksbordet! <3 Så fint av dem!
Men nästa morgon, hade alla blommor vikit sig över kanten på vasen?! Vet inte vad som var fel med dem, men jag försökte rädda det jag kunde och gjorde en superkort bukett i den stora vasen. 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma bläckfisk

Men åh, vilken fantastisk dotter! Det ger mig hopp i småbarnskaoset att läsa detta! Och vilka fina blommor!

Svar: Dina barn kommer att göra minst lika fina saker för sin mamma - om inte mer!! Tappa inte hoppet, 18-20 år går ruskigt fort ska du se!! (Här skulle det ha passat med en sån där smiley som skrattar så den gråter)
Agneta Ärlestig

2017-06-18 @ 14:46:29
URL: http://mammablackfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0