Dessa skoterspår

Jag är så glad över skoterspåren på vintern. Det gör att vi kan promenera lätt i skogarna och lite överallt. 
Den här dagen var jag lite sent ute, solen höll just på att försvinna. Men vi fick oss en trevlig runda och Tassa är så glad när hon kan springa lös.
Jag invigde mina nya benvärmare som svärmor stickat till mig!! Jag har önskat mig sådana, att använda som snölås mellan skoskaft och byxben, och så värmer det ju skönt också!
Jag fick två par i dessa underbara färger! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilka snygga benvärmare! De är idealiska som snölås och snygga med!

Svar: Ja, de verkar fungera som jag hade tänkt, nu när jag hunnit prova dem lite.
Agneta Ärlestig

2017-04-01 @ 12:18:59
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0