födelsedag

Vi firade maken en dag i förskott eftersom flickorna skulle bort och jag hade styrelsemöte den rätta dagen. Han har blivit så himla duktig på att träna, blir oftast 2-3 ggr/vecka på gym med sina syskon. (Jag själv har tappat det helt igen efter ryggskottet, måste ta tag i det!!) 
Vi köpte honom en ny träningsväska och en riktig träningströja.
Jag köpte också rosor till honom på en icabutik, och han kom hem med rosor till mig från en annan icabutik, så det blev en vacker lite större bukett.
De rosorna sm jag köpte, var döda och vissna nästan direkt jag satte dem i vasen, men de maken köpte var mycket bättre kvalitet. Det är lite av ett lotteri det där med att köpa snittblommor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har oxå kommit ur träningen, känner mig krasslig, förkyldkänsla var å varannan dag..

Svar: Du kommer nog snart igång igen, du brukar ju vara jätteduktig! Men förkylningstider är besvärligt.
Agneta Ärlestig

2017-03-20 @ 15:31:08
Postat av: Mamma bläckfisk

Åh, romantiskt! Ni verkar ha en så fin relation!

Svar: Tack! <3
Agneta Ärlestig

2017-03-20 @ 23:05:53
URL: http://mammablackfisk.blogg.se
Postat av: mammakero

Även jag har totalt tappat allt vad träning heter. Värken har stoppat så mycket, att jag är rädd att börja för hårt. Skulle behöva hjälp med det, men det är ju inte att tänka på när man bor i en liten stad mitt i Sverige. I storstäderna kan det finnas allt möjligt att få hjälp med.

Svar: Ja, det är konstigt. Jag var ju igång med träningen så bra när jag fick mitt ryggskott och nu är det som att jag sätter det i samband. Att jag fick ryggskott för att jag tränade? Nä, jag måste verkligen ta tag i det nu!
Agneta Ärlestig

2017-03-21 @ 16:39:24
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0