Balkongfix

Älsta dottern bor ju i en liten etta tillsammans med pojkvännen. De har gjort så fint i lägenheten, riktigt mysigt!
Lägenheten har en balkong, men den har varit mest en skräpplats som dom aldig använt egentligen.
Men nu fick dottern ett ryck och köpte nya möbler till den!
Jag följde henne för att hämta möblerna och efter mycket slit och vånda, fick vi in allt i min bil. När jag sedan åkte hem, så kämpade dottern ensam med att skruva ihop möblerna (pojkvännen var bortrest)
Att skruva möbler på den lilla yta de har i lägenheten är en utmaning i sig och senare fick hon hjälp av en kompis.
Vi åkte senare och köpte en matta, (hon bestämde sig i sista stund för en annan matta än den jag har på bild) lite blommor, jord och krukor och dottern har nu gjort så fint och mysigt på balkongen!
Det är som att de fått ett extra rum att vara i.
I helgen hade de grillfest med vännerna och invigde balkongen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bosse Lidén

Självklart ska en balkong användas. Stor som liten. Det blev jättefint.

Svar: Tack, ja nu används den flitigt!
Agneta Ärlestig

2017-05-24 @ 13:35:57
Postat av: mammakero

Det är så härligt när man väl tar fram utemöblerna och plockar fram dynor och sånt! Då kommer sommarkänslorna! Det blev fint på balkongen!

2017-05-28 @ 17:26:13
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefint👍🏻

2017-06-01 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0