Promenad

Jag älskar att kvällarna är så ljusa nu! Det gör att det känns som att dagarna blivit så mycket längre och när man hinner ta kvällspromenaden i solljus, så blir den automatiskt längre.
Men vädret är verkligen upp och ner!
Den här kvällen var det strålande solsken - tills jag hamnade i hagelskuren som fanns i det vackra molnet på bilden.
Vårfåglar i massor också, men kanadagäss kan jag klara mig utan, deras bajs ser ut som hundskit. (funkar väl på en åker, men det ser likadant ut på byns badstrand.
 
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

Vilket läckert ovädersmoln på andra bilden i kollaget!
Även för mej gör kilona att jag belastar en redan värkbruten kropp, vilket gör att jag är tvungen att gå ner för att hjälpa kroppen med muskler och kondis. Visst kan vi peppa varandra!
Funderar på att köra rörelserna för ryggen idag, för att jag funderar hur jag ska hinna både promenad och rörelser - och - laga och äta mat från och med nu... Vad gör du idag? :D

Svar: Ja, visstja!! Rörelserna för ryggen har jag slarvat med! Bra att du påminde mig! (Rullar genast ut yogamattan!)
Agneta Ärlestig

2017-05-17 @ 17:15:45
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Mamma bläckfisk

Vilka vackra foton (gåsbajset syns ju inte på fotona som tur är)! Du är lyckligt lottad som har en så fantastiskt vacker omgivning att promenera i.

Svar: Ja, det är vackert här i min by. Men man blir lätt hemmablind när man ser det varje dag.
Agneta Ärlestig

2017-05-18 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0