Pergola, paprika och pizza

Vi små-arbetar lite på grunden till pergolan. Händer inte så jättemycket, det blir snabbt mörkt på kvällarna och är inte så lockande att vara ute i regnet heller.
Skulle göra pizza häromdagen och då var jag tvungen att undersöka vad jag hade planterat i uterummet.
Mitt minne sa att det var paprika, men så tyckte jag att det såg mera ut som chili? Var tvungen att smaka och konstaterade att det var paprika i alla fall, men med stark och besk smak. Fula och förkrymta, funkade fint på pizza i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: BosseLidèn

Mörkret äter upp mer och mer av ljuset.
Vacker röd färg i alla fall.
Höstkram Bosse

2017-09-19 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0