En ny vas!

Jag har länge suktat efter den trendiga vasen "Äng" från Klong.
I somras gjorde jag ett försök att göra en egen (det inlägget kan ni läsa här) Men den fungerade inte riktigt som jag tänkt mig och kasserades ganska snart.
Nu har jag gjort ett nytt försök och känner mig mycket nöjdare. 
Jag har använt mig av Ikeas vas "Cylinder" och grytunderlägg från Indiska.
På de första bilderna har jag konstgjorda blommor i vasen, men med äkta blommor blev vasen exakt som jag hade tänkt mig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Sandberg

Så fin!!

Svar: Ja, jag gillar den. Tror att jag kommer att använda den mer i sommar då det kommer blommor i rabatten.
Agneta Ärlestig

2017-03-02 @ 11:38:13
URL: http://mammablackfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0